Глас 3-й. Среда. Утреня.

 

По 1-й кафи́сме седа́льны кре́стныя, гла́с 3:

Кре́ст водрузи́ся на земли́, и косну́ся небесе́: не я́ко дре́ву дося́гшу высоту́, но Тебе́ на не́м исполня́ющему вся́ческая: Го́споди сла́ва Тебе́.

Сти́х: Возноси́те Го́спода Бо́га на́шего, и покланя́йтеся подно́жию но́гу Его́, я́ко свя́то е́сть.

На кипари́се, и пе́вке, и ке́дре, возне́слся еси́ а́гнче Бо́жий, да спасе́ши и́же ве́рою покланя́ющыяся во́льному Твоему́ распя́тию, Христе́ Бо́же, сла́ва Тебе́.

Сла́ва, и ны́не, Крестобогоро́дичен:

Же́зл си́лы стяжа́вшии кре́ст сы́на твоего́ Богоро́дице, те́м низлага́ем враго́в шата́ния, любо́вию Тя́ непреста́нно велича́юще.

По 2-м стихосло́вии седа́льны кре́стныя, гла́с 3:

Зауши́выйся за ро́д челове́ческий, и не прогне́вавыйся, свободи́ из истле́ния живо́т на́ш Го́споди, и спаси́ на́с.

Сти́х: Бо́г же Ца́рь на́ш пре́жде ве́ка, соде́ла спасе́ние посреде́ земли́.

Подо́бен: Красоте́ де́вства:

Неисче́тней вла́сти Твое́й, и во́льному распя́тию, а́нгельская во́инства дивля́хуся зря́ще: ка́ко неви́димый пло́тию ураня́шеся, хотя́ изба́вити от истле́ния челове́чество? Те́мже я́ко Жизнода́вцу вопие́м Ти́: сла́ва Христе́ благоутро́бию Твоему́.

Сти́х: Ди́вен Бо́г во святы́х Свои́х, Бо́г Изра́илев.

Му́ченичен: Вооружи́вшеся во всеору́жие Христо́во, и обо́лкшеся во ору́жие ве́ры, ополче́ния вра́жия страда́льчески низложи́сте: усе́рдно бо наде́ждею жи́зни, претерпе́сте вся́ мучи́тельская дре́вле преще́ния же и ра́ны. Те́мже и венцы́ прия́сте, му́ченицы Христо́вы терпеливоду́шнии.

Сла́ва, и ны́не, Крестобогоро́дичен:

Неискусобра́чная Чи́стая и Ма́ти Твоя́ Христе́, ви́дящи Тя́ ме́ртва ви́сяща на Кресте́, ма́терски пла́чущи глаго́лаше: что́ Тебе́ воздаде́ евре́йский беззако́нный собо́р и неблагода́рный, и́же мно́гих и вели́ких Твои́х, Сы́не мо́й, даро́в наслади́выйся? Пою́ Твое́ Боже́ственное снизхожде́ние.

По 3-м стихосло́вии, седа́льны кре́стныя, гла́с 3:

Подо́бен: Красоте́ де́вства:

Распя́тие и сме́рть прие́м, живо́т безсме́ртный источи́л еси́ на́м Христе́ Спа́се, и от тли́ ми́р свободи́л еси́. Те́мже Твоя́ сла́вим Жизнода́вче Человеколю́бче стра́сти спаси́тельныя, и́миже вси́ спаса́емся, Честна́го Креста́ Твоего́ ми́р и непобеди́мое ору́жие иму́ще.

Кре́ст претерпе́л еси́ безче́стно Влады́ко, и́же превы́ше всея́ тва́ри, я́ко да почти́ши мя́ пре́жде лю́те обезче́ствована: копие́м же в ре́бра Твоя́ прободе́н бы́л еси́ долготерпели́ве, хотя́ изба́вити из истле́ния мя́ созда́ние Твое́. Пою́ Твое́ мно́гое благоутро́бие и бла́гость, Человеколю́бче.

Сла́ва, и ны́не, Крестобогоро́дичен.

Воздви́жена Тя́ я́ко ви́де на дре́ве Влады́ко, неискусобра́чная и пренепоро́чная, Чи́стая Де́ва же и Ма́ти Твоя́, увы́ мне́ взыва́ше, о Сы́не мо́й сладча́йший! Ка́ко Тя́ беззако́ннейший собо́р на дре́ве осуди́, все́х творца́ и Влады́ку: пою́ Твою́ кра́йнюю бла́гость.

Кано́н Честно́му и Животворя́щему Кресту́, [его́же краестро́чие:

Боле́зни уста́вил еси́ челове́ком боле́зньми сло́ве. Творе́ние Ио́сифово.] Гла́с 3.

Пе́снь 1

Ирмо́с: Во́ды дре́вле, ма́нием Боже́ственным,/ во Еди́но со́нмище совокупи́вый,/ и раздели́вый мо́ре изра́ильтеским лю́дем,/ Се́й Бо́г на́ш, препросла́влен е́сть:// тому́ еди́ному пои́м, я́ко просла́вися.

Многоболе́зненныя стра́сти уста́вил еси́ сло́ве, страстьми́ честны́я пло́ти Твоея́, и челове́ки спа́сл еси́, и́хже уязви́ дре́вле сопротивобо́рец, благоче́стно покланя́ющихся недомы́сленному смотре́нию Твоему́.

И́же связа́вый к раи́ ле́стию челове́ка, за́поведи преступле́нием, у́зами свя́зан е́сть нереши́мыми Го́споди, и́миже воплоща́емь во́лею свя́зан бы́л еси́, разреша́я прегреше́ния на́ша Человеколю́бче.

Му́ченичен: Бе́дствующую потопле́нием зря́ще страстоте́рпцы тва́рь, де́монов пре́лестьми, ве́рным яви́шася приста́нища благоти́шная, всю́ го́рдаго си́лу струя́ми кро́вными погрузи́вше великоимени́тии.

Му́ченичен: Ли́к му́ченический, ликостоя́нием го́рним све́тло сочета́емь, блиста́ньми всегда́ озаря́ется несозда́ннаго Божества́, и су́щыя на земли́ озаря́ет, того́ чудеса́ ве́рою сла́вящия.

Богоро́дичен: Превы́шши го́рних яви́лася еси́ чино́в, ро́ждши на земли́ Бо́га сло́ва пречи́стая, на́с к небе́сным свои́ми страстьми́, и кресто́м честны́м возве́дшаго бла́гости ра́ди.

И́н кано́н пресвяте́й Богоро́дице, его́же краестро́чие: Тре́тие пе́ние Богоро́дице приношу́.

Ирмо́с то́йже.

Приосене́нную го́ру Тя́ прови́де ду́хом Авваку́м проро́к, молю́ пречи́стая, осени́ мя стра́стию пробода́ема, и в се́ни сме́ртней от стужа́ющих мя́ страсте́й свободи́тися. (Два́жды)

Окропле́нием Боже́ственныя струи́ источи́вшияся от Боже́ственнаго ребра́ Сы́на Твоего́, моя́ омы́й серде́чныя я́звы: я́ко да велича́ю Тя́, и по до́лгу сла́влю Присноблаже́нную и Пренепоро́чную.

Равноде́теля ро́ждшему родила́ еси́ сло́ва, обожи́вшаго челове́ческое существо́: но того́ моли́ недоумева́ема и изнемо́гша мя́ вра́жиими кова́рствы, Боже́ственнаго утеше́ния сподо́бити чи́стая.

Пе́снь 3

Ирмо́с: И́же от несу́щих вся́ приведы́й,/ Сло́вом созида́емая,/ соверша́емая Ду́хом,/ Вседержи́телю Вы́шний,// в любви́ Твое́й утверди́ мене́.

Тебе́ естество́м Божества́ безстра́стна, стра́стна бы́вша пло́тию бла́гости ра́ди, дре́вом умертви́л е́сть евре́йский собо́р, на́с обезсме́ртствующа.

На вода́х пове́сивый сло́ве зе́млю, на дре́ве во́лею бы́л еси́ пове́шен, возводя́ мя к небе́сным в зло́бы ро́в па́дшаго.

Му́ченичен: Преиспещре́ни ра́нами, христо́вы всехва́льнии му́ченицы, Го́сподеви предстоите́ от него́ прие́млюще богате́йшею руко́ю воздая́ния.

Му́ченичен: Ра́достною душе́ю к ра́нам вмеща́хуся му́ченицы, после́днюю зми́еви печа́ль творя́ще, и а́нгельския ли́ки ра́дости исполня́юще.

Богоро́дичен: Воздви́жена зря́щи на Кресте́, Христа́ Неискусобра́чная пла́чущи глаго́лала еси́: заше́л еси́ сла́вы Со́лнце от о́чию Мое́ю, просвеща́яй во тьме́ су́щыя.

И́н.

Ирмо́с то́йже.

И́же в ми́лости Неизрече́нней, и щедро́тах су́ща Бога́таго, ми́лостива су́щи Всесвята́я, моли́ е́же уще́дрити на́с озло́бленных.

До́м все́х су́щи Творца́, обита́ти моли́ во мне́ Уте́шителю, бы́вшем верте́пе душетле́нных разбо́йник, Чи́стая Де́во.

Ма́нием вся́ нося́щаго Боже́ственным, во объя́тиих я́ко нося́щи Богоро́дице, при́зри на мя́, и изба́ви мя́ от и́же к страсте́м ра́зума безме́стнаго.

Пе́снь 4

Ирмо́с: Положи́л еси́ к на́м тве́рдую любо́вь Го́споди,/ единоро́днаго бо Твоего́ Сы́на/ за ны́ на сме́рть да́л еси́./ Те́мже Ти́ зове́м благодаря́ще:// сла́ва си́ле Твое́й Го́споди.

Досажде́ние вои́стинну, и́же че́сти вся́кия превы́шший Влады́ко, претерпе́л еси́ Христе́, по главе́ тро́стию бие́мь: я́ко да преступле́нием мя́ обезче́ствована почти́ши Человеколю́бче.

Венце́м терно́вым венча́н бы́л еси́ хотя́ долготерпели́ве, я́коже Ца́рь и́стинный, и терноно́сный ча́стный гре́х из ко́рене уста́вил еси́: песносло́влю Твоя́ Спа́се, страда́ния.

Му́ченичен: Не сокруше́ни томле́ньми ра́н пребы́сте му́ченицы, сокруша́юще пре́лесть вра́жию, и нога́ми ва́шими попира́юще, безме́рно хва́лящася, и безу́мием всего́ увяда́ема.

Му́ченичен: Телесы́ тле́нными нетле́ние Боже́ственно стяжа́сте, страстьми́ стра́сть честну́ю безстра́стнаго тве́рдо подража́вше всехва́льнии му́ченицы, безпло́тным все́м счи́сленнии.

Богоро́дичен: Сви́ток Тя́ иногда́ проро́к отрокови́це зря́ше, в не́мже пе́рстом о́тчим написа́ся сло́во воплоща́емо, и пра́отчее рукописа́ние копие́м раздра́, Пречи́стая.

И́н.

Ирмо́с то́йже.

Я́звы Христе́ и заколе́ние во́лею я́ко претерпе́л еси́, уя́звленную мою́ ду́шу разбо́йническими де́монов озлобле́ньми, моли́твами исцели́ ро́ждшия Тя́, еди́не Многоми́лостиве.

Те́ло Твое́ю руку́ созда́телю е́смь и творе́ние, зло́бою же змии́ною Христе́, от сласте́й жите́йских сокруши́хся. Те́мже мя́ возсозида́й ро́ждшия Тя́ Боже́ственными умоле́ньми.

Сло́во О́тчее па́че сло́ва родила́ еси́, разреши́вшее вся́каго безслове́сия челове́ки: Его́же приле́жно моли́, безслове́сными мя́ страстьми́ пленя́ема свободи́ти, Еди́на Присноде́во.

Исцеле́ние на́м из дла́ни то́чиши всегда́, вся́ святы́ни се́нь, вся́ све́та су́щи испо́лнена, вся́ ка́плющи ми́ро благоуха́ния, Пречи́стая Богоневе́сто.

Пе́снь 5

Ирмо́с: На земли́ неви́димый яви́лся еси́,/ и челове́ком во́лею сожи́л еси́ непостижи́мый,// и к Тебе́ у́тренююще, воспева́ем Тя́ Человеколю́бче.

Я́коже а́гнец воздви́глся еси́ на дре́во, и отцу́ же́ртва прине́слся еси́ о на́с бла́же, и же́ртвы и́дольския уста́вил еси́ всеси́льне.

Пробо́дся в ре́бра живода́вче копие́м, два́ исто́чника спасе́ния пролива́еши, от Тро́ицы Тя́ Еди́наго возвеща́ющым, де́йства два́ нося́ща.

Му́ченичен: Утвержде́ние кре́пкое, и непоколе́блемый ка́мень, Тя́ Иису́се кре́пцыи страстоте́рпцы ве́рою обре́тше, я́коже ка́мение честно́е себе́ назда́ша.

Му́ченичен: Си́лою Бо́жиею укрепля́еми ве́рою, всю́ лю́тую си́лу преле́стника побори́ли есте́, страстоте́рпцы му́ченицы, и све́тло венча́стеся.

Богоро́дичен: Истле́вшее пре́жде преступле́нием естество́ е́же по на́м, я́ко нетле́нно ро́ждши Христа́, возсоздала́ еси́ Пресвята́я Влады́чице, предста́тельство ду́ш на́ших.

И́н

Ирмо́с: Я́ко ви́де Иса́иа обра́зно/ на престо́ле превознесе́на Бо́га,/ от а́нгел сла́вы дориноси́ма,/ о окая́нный, вопия́ше, а́з:/ прови́дех бо воплоща́ема Бо́га,/ Све́та невече́рня,// и ми́ром влады́чествующа.

Пло́ти моея́ боле́зни, и душе́вную боле́знь претвори́, и ле́ности о́блаки отгони́ Де́во, Све́та о́блаче, и здра́вие, и лю́тых премене́ние да́ждь ми́ прося́щему, и любо́вию Тя́ сла́вящему.

Хода́таицу тя́ и моли́твенницу, из Тебе́ Ро́ждшемуся ны́не предлага́ю, вся́каго греха́ сы́й испо́лнь Де́во, пору́чница ми́ и жития́ исправле́ние бу́ди, и руковожде́ние к стезя́м Боже́ственнаго Ве́дения.

Освяти́ у́м мо́й, и ду́шу Де́во световоди́, и Боже́ственныя Сла́вы прича́стника сотвори́: се́ бо зо́л испо́лнихся, и вся́ким порабоще́н бы́х сласте́м, и оскверне́ну приношу́ со́весть.

Пе́снь 6

Ирмо́с: Бе́здна после́дняя грехо́в обы́де мя́,/ и исчеза́ет ду́х мо́й,/ но простры́й Влады́ко, высо́кую Твою́ мы́шцу,// я́ко Петра́ мя Упра́вителю спаси́.

Зми́й мя́ изведе́ из еде́ма, льсти́вою сне́дию прельсти́вый льсти́вый: Христо́с же на дре́во воздви́гся во́лею, дре́вний мне́ па́ки дае́т вхо́д.

Уязви́ся, и́же на́с уязви́вый, и неисце́лен пребы́сть, уязвле́ным Твои́м ре́бром благода́телю Го́споди: ве́рнии же исцели́хомся Твои́ми я́звами, и́миже во́лею уязви́лся еси́.

Му́ченичен: Яви́стеся посреде́ огня́, прему́дрии Христо́вы ору́жницы, я́коже а́гнцы испеца́еми, и Бо́гу все́х Царю́ на трапе́зу приноси́ми, и неизрече́нное весе́лие насле́дующе.

Му́ченичен: Подава́ете исцеле́ния ре́ки, от неистощи́мых сокро́вищ почерпа́юще, и страсте́й вре́д страстоте́рпцы изсуша́ете, и напая́ете ве́рных собра́ния.

Богоро́дичен: Умерщвле́ние зря́щи, от Твои́х крове́й Сло́ва вопло́щшагося Всенепоро́чная, ма́терски восклица́ла еси́: и жи́зни су́ща Вино́внаго возвели́чила еси́, Ма́ти Де́во Влады́чице.

И́н

Ирмо́с: И́же в концы́ веко́в доше́дшыя Человеколю́бче,/ и треволне́ньми напа́стей поги́бнути бе́дствующыя,/ вопию́щия не пре́зри:// спаси́ Спа́се, я́коже спа́сл еси́ от зве́ря проро́ка.

Фарисе́а превознесе́нною мы́слию превосходи́х, гордя́ся при́сно, и к про́пастем порева́яся безме́рных согреше́ний, Еди́на Чи́стая смири́вшагося мя́ лю́те уще́дри. (Два́жды)

Я́же пречу́дное Зача́тие име́вши и Рожде́ние, Твоя́ ми́лости на мне́ окая́ннем ны́не удиви́: и́бо в беззако́ниих и зача́хся и рожде́йся сласте́м порабоще́н бы́х.

Восклица́ю, пла́чу и рыда́ю, егда́ суди́ще стра́шное воспомина́ю: лука́ва бо дела́ и́мам, неискусому́жная Де́во Ма́ти Бо́жия, в ча́с стра́шный предста́ни ми́.

Пе́снь 7

Ирмо́с: Пре́жде о́бразу злато́му,/ перси́дскому чти́лищу,/ о́троки не поклони́шася,/ трие́ пою́ще посреде́ пе́щи:// отце́в Бо́же, благослове́н еси́.

Боле́зньми Твои́ми уста́вил еси́ на́шя боле́зни Человеколю́бче, и ны́не к жи́зни неболе́зненней приве́л еси́ и́же Твои́м честны́м страсте́м покланя́ющыяся благоче́стно, Бо́же все́х.

Егда́ Тя узре́ Христе́ тва́рь распина́ема, изменя́шеся и трепета́ше: земля́ тряса́шеся, распаде́ся же ка́мение, и сокрыва́ше све́т со́лнечное тече́ние.

Му́ченичен: Зако́ном покаря́ющеся Христо́вым, беззако́нных уклони́шася ласка́ний му́ченицы, и зако́нно посреде́ суди́ща страда́льчествующе, сла́вно венчава́хуся.

Му́ченичен: Не опали́стеся огне́м, огня́ тепле́йше произволе́ние стяжа́вше, страстоте́рпцы госпо́дни венцено́сцы, вопию́ще: Бо́же благослове́н еси́.

Богоро́дичен: Стоя́ла еси́ зря́щи Христа́ на Кресте́ воздви́жена, Его́же родила́ еси́ Пречи́стая, и вопия́ла еси́: не безча́дну яви́ мя, ю́же соблю́л еси́ чи́сту и по Рождестве́.

И́н

Ирмо́с: Трие́ о́троцы в пещи́ Тро́ицу прообрази́вше,/ преще́ние о́гненное попра́ша, и пою́ще вопия́ху:// благослове́н еси́ Бо́же оте́ц на́ших.

От де́л спасе́ния не́сть ми́ Влады́чице, грехи́ во прилага́ю ко грехо́м, и к зло́бе зло́бу: моли́твою у́бо Твое́ю Чи́стая уще́дри, и спаси́ мя. (Два́жды)

Су́д при две́рех, суди́ще гото́во, угото́вися смире́нная душе́, и возопи́й: внегда́ суди́ти ти́ Сло́ве, не осуди́ мене́, моли́твами Ро́ждшия Тя́.

Объе́м грехо́вныя плоды́ умертви́хся, и принося́ ду́шу непло́дну, зову́ Ти: плодоно́сну покажи́, я́же плодо́м Твои́м тле́ние потреби́вшая.

Пе́снь 8

Ирмо́с: Вавило́нская пе́щь о́троки не опали́,/ ниже́ Божества́ о́гнь де́ву растли́./ Те́м со о́троки ве́рнии возопие́м:// благослови́те дела́ Госпо́дня Го́спода.

Тебе́ распе́ншуся, отве́рзеся па́ки ра́й, и обраща́ющееся на ны́ ору́жие плещы́ дае́т, копия́ устыде́вся пробо́дшаго свята́я ре́бра Твоя́, Христе́ многоми́лостиве.

Копие́м Ти́ боре́ц уязви́ся, и паде́ся, пады́й же Ада́м к жи́зни возвраща́ется, вопия́ Тебе́ во́лею закла́вшемуся Христе́: благословля́яй Тя́ сла́влю, Бо́же мо́й многоми́лостиве.

Му́ченичен: Ми́р просвеща́ется боре́ньми ва́шими, и изря́дствы страда́льцы, и неисче́тными чудесы́ и тьмы́ боле́зней избавля́ется, ве́рою вопия́: благослови́те дела́ Госпо́дня Го́спода.

Му́ченичен: Сме́х зри́тся лежя́ под нога́ми ва́шими святи́и, и́же пре́жде хваля́йся зе́млю потреби́ти и мо́ре: Христо́с же живоно́сною украша́ет десни́цею, неувяда́ющими венцы́, ва́с присносла́внии.

Богоро́дичен: В ле́то породила́ еси́ ле́т вы́шшаго, разреша́ющаго ле́тныя соу́зы, у́зами свои́ми пречи́стая, Ада́ма первозда́ннаго, и сосвязу́юща его́ у́зами сла́дкия своея́ любве́.

И́н

Ирмо́с: Нестерпи́мому огню́ соедини́вшеся,/ Богоче́стия предстоя́ще ю́ноши,/ пла́менем же неврежде́ни,/ Боже́ственную пе́снь поя́ху:/ благослови́те вся́ дела́ Госпо́дня Го́спода,// и превозноси́те во вся́ ве́ки.

Вся́ я́ко добра́ и бли́жняя все́х Царя́ бы́вшая Богоро́дице, испо́лни мя́ благи́х де́л, зло́бе спожи́вшаго, и ле́ностно все́ житие́ сконча́вшаго: я́ко да Тя́ сла́влю во вся́ ве́ки.

От ки́това чре́ва я́ко изба́вил еси́ дре́вле проро́ка Бо́жий Сло́ве пресла́вно: та́ко изба́ви мою́ ду́шу во глубину́ попо́лзшуюся поги́бели, име́яй Спа́се моля́щуюся Тебе́ неискусобра́чно ро́ждшую Тя́ Де́ву.

В кра́сную оде́жду обле́кшагося мя́ богорожде́ния, обре́тше Богоро́дице, и́же зло́бу соде́ловающии, тоя́ обнажи́ша: но Ты́ мя Боже́ственными оде́ждами уясни́ покая́нием, моли́твами Твои́ми Де́во.

Та́же, пе́снь Богоро́дицы: Вели́чит душа́ моя́ Го́спода:

Пе́снь 9

Ирмо́с: Купино́ю и огне́м пропи́саную/ в Сина́и законополо́жнику Моисе́ю,/ и Бо́жий во чре́ве неопа́льно заче́ншую о́гнь,/ всесве́тлую и негаси́мую свещу́,// су́щую Богоро́дицу пе́сньми чту́ще велича́ем.

Да обря́щеши дра́хму, ю́же погуби́л еси́ Христе́, вже́г на кресте́ Твою́ пло́ть бла́же, и о́бщники сотвори́ши ра́дости, си́лы Твоя́ го́рния Живода́вче, с ни́миже Тя́ я́ко благоде́теля пою́ще, пе́сньми велича́ем.

Я́ко воздви́гл еси́ Христе́ Твои́ ру́це на кресте́, осла́бленныя мои́ пре́жде ру́це страстьми́ мно́гими, укрепи́л еси́ си́лою Твое́ю, и коле́на к тече́нию Боже́ственному, вои́стинну осла́бленая утверди́л еси́: те́мже Тя́ велича́ем.

Му́ченичен: Сгара́юще пла́менем, безме́рными ра́нами, ро́су Тя́ обрето́ша Христе́ прохлажде́ния, Твои́ тве́рдии и чу́днии страда́льцы. Те́мже ра́дующеся идя́ху путе́м, жела́нием по́честей, пе́сньми Тя́ непреста́нно велича́юще.

Му́ченичен: Мно́жество страда́лец, святы́х ли́к мо́лит Тя́ Христе́ за собо́р люде́й, мно́го преогорчева́ющих: мно́жеством Твоея́ Ще́дре ми́лости, очи́сти мно́жество беззако́ний на́ших, я́ко Человеколю́бец.

Богоро́дичен: Нося́щее земны́х зра́к, Сия́ние О́тчее Де́во родила́ еси́, Его́же воздви́жена на Кресте́ со́лнце на терпя́щи зре́ти омрача́шеся, и мра́к умаля́шеся идолонеи́стовства: те́мже с Ни́м Тя́ велича́ем.

И́н

Ирмо́с: В Зако́не се́ни и Писа́ний/ о́браз ви́дим ве́рнии:/ вся́к му́жеский по́л ложесна́ разверза́я,/ свя́т Бо́гу./ Те́м перворожде́нное Сло́во/ Отца́ Безнача́льна,/ Сы́на первородя́щася Ма́терию// неискусому́жно, велича́ем.

Растле́нна умо́м, растле́нна душе́ю и со́вестию, зло́бою оскверне́на, и на́га вся́ких бла́г явле́нна, Де́во нетле́нная, непоро́чная, не пре́зри мене́, но де́лы благоче́стия украси́.

Испо́лнихся зо́л, испо́лнихся помышле́ний отчужда́ющих мя́ от Тебе́ Человеколю́бца. Сего́ ра́ди и стеню́ и вопию́: ка́ющагося мя́ приими́, и не отри́ни мене́ ро́ждшия Тя́ моли́твами, Благоде́телю многоми́лостиве.

Да изба́влюся Твои́ми Всенепоро́чная Отрокови́це моли́твами, от вся́каго гне́ва, страсте́й смертоно́сных, лю́тыя гее́нны и огня́, от челове́ков непра́ведных, от враго́в лука́вых, прибе́гнувый к Твоему́ покро́ву, и призыва́яй Тя́ на по́мощь.

Я́ко ма́ти Бо́жия, моли́ из Тебе́ ро́ждшагося Го́спода Бо́га и Царя́: е́же изба́витися вся́каго преще́ния, и лука́ваго обы́чая Твоему́ рабу́ Чи́стая, на Тя́ наде́явшемуся из чре́ва Ма́тере моея́, Влады́чице.

Та́же, Досто́йно е́сть: Ектениа́ и про́чее.

На стихо́вне стихи́ры, гла́с 3:

За́вистию сла́дости изгна́н бы́х, паде́нием па́дся лю́тым:/ но не презре́л еси́ Влады́ко,/ восприи́м мене́ ра́ди е́же по мне́, распина́ешися,/ и спаса́еши мя́, в сла́ву вво́диши мя́,// Изба́вителю мо́й, сла́ва Тебе́.

Сти́х: Испо́лнихомся зау́тра ми́лости Твоея́ Го́споди, и возра́довахомся, и возвесели́хомся: во вся́ дни́ на́шя возвесели́хомся: за дни́, в ня́же смири́л ны́ еси́, ле́та, в ня́же ви́дехом зла́я, и при́зри на рабы́ Твоя́, и на дела́ Твоя́,/ и наста́ви сы́ны и́х.

Крестоявле́нно Моисе́й на горе́ ру́це просте́р к высоте́,/ Амали́ка победи́:/ Ты́ же Спа́се, дла́ни простры́й на Кресте́ честне́м,/ объя́л еси́ мя́, спасы́й от рабо́ты вра́жия:/ и да́л еси́ зна́мение жи́зни,/ от лу́ка бежа́ти проти́вных мои́х.// Сего́ ра́ди сло́ве, покланя́юся Кресту́ Твоему́ честно́му.

Сти́х: И бу́ди све́тлость Го́спода Бо́га на́шего на на́с, и дела́ ру́к на́ших испра́ви на на́с,/ и де́ло ру́к на́ших испра́ви.

Му́ченичен: Я́ко свети́ла в ми́ре сия́ете и по сме́рти святи́и му́ченицы,/ по́двиги до́брыми подвиза́вшеся:/ те́мже иму́ще дерзнове́ние,// Христа́ моли́те поми́ловатися душа́м на́шим.

Сла́ва, и ны́не, Крестобогоро́дичен:

Зря́щи Тя́ ви́сяща на дре́ве Всенепоро́чная, Христе́ мо́й Преблаги́й,/ рыда́ющи вопия́ше ма́терски:/ сы́не мо́й вселюбе́знейший,// ка́ко собо́р беззако́нный на дре́ве Тя́ осуди́?

2018201820196-1048x524.jpg
dbc87e80f37a0e1cf1f80d4e578129e0.png

Приглашаем в ХОР!

Регентские курсы Колобанова А.В.
+7 (926) 100-29-25

Основаны в 2012 году.

Сотрудничество

Ваша информация на нашем сайте

ИП Колобанов Алексей Владимирович.

ИНН: 771674008851

ОГРНИП: 317774600388127

ОКВЭД: 85.41

Ищем дополнительные учебные помещения для аренды.
С предложениями пишите или звоните.