Четверг пятой седмицы Великого Поста. На вечерне.

По предначина́тельном стихосло́вим, вме́сто, Ко Го́споду внегда́ скорбе́ти ми́, кафи́сму 18. Кле́плет же свети́льничное поско́ру, труда́ ра́ди бде́ннаго. На Го́споди воззва́х, поста́вим стихо́в, 10.

И пое́м самогла́сен, два́жды. Гла́с 8:

Самовла́стно совлеко́хся,/ пе́рвым мои́м преступле́нием,/ доброде́телей благоле́пия,/ облеко́хся же в сие́ а́бие ко мне́ снизхожде́нием Твои́м Сло́ве Бо́жий./ Не презре́л бо мя́ еси́ в лю́тых страсте́х впа́дша,/ и разбо́йнически на пути́ попра́на:/ но всекре́пкою Твое́ю си́лою снабде́в мя́,// заступле́ния сподо́бил еси́ Многоми́лостиве.

Му́ченичен: Му́ченицы Госпо́дни,/ вся́ко ме́сто освяща́ете,/ и вся́к неду́г врачу́ете:/ и ны́не моли́те,// изба́витися се́тей вра́жиих душа́м на́шим, мо́лимся.

И́ны стихи́ры, гла́с 1.

Подо́бен: Всехва́льнии му́ченицы:

Пригвожде́н Го́споди на Кресте́,/Ада́мово рукописа́ние Боже́ственным копие́м растерза́л еси́:/ те́мже расто́ргни у́зы моя́ Сло́ве,/ я́ко да Тебе́ хвале́ния же́ртву пожру́ ве́рою, ра́дуяся,/ вре́мя благоприя́тное поста́ ны́не обреты́й,// е́же все́х во спасе́ние показа́л еси́.

Поще́ния све́тлостию иногда́ Моисе́й сия́я,/ сла́ву Бо́жию ви́де:/ сему́ поревнова́вши смире́нная душе́ моя́,/ на Кресте́ распросте́ршему дла́ни тебе́ ра́ди бла́гостию,/ де́лы угоди́, воздержа́нием и моли́твою,// я́ко да улучи́ши Боже́ственное наслажде́ние.

И́на стихи́ра, гла́с 6.

Подо́бен: Арха́нгельски воспои́м:

Животворя́щему покланя́ющеся Твоему́ Кресту́,/ неизрече́нныя к на́м безме́рныя Твоея́ бла́гости Христе́,/ и те́м просвети́вше ду́шы,/ воспева́ем Тя́ непреста́нно,/ прося́ще благоду́шно,/ ра́достию сконча́ти по́прище поще́ния,/ и дости́гнути стра́сти Твоя́ воспе́ти Го́споди,// и́миже спа́сл еси́ ны́.

И в мине́и 4. Сла́ва, и ны́не, крестобогоро́дичен.

Вхо́д. Све́те ти́хий:

Проки́мен, псало́м 98, гла́с 7: Возноси́те Го́спода Бо́га на́шего, и покланя́йтеся подно́жию но́гу Его́, я́ко свя́то е́сть.

Сти́х: Госпо́дь воцари́ся, да гне́ваются лю́дие.

Бытия́ чте́ние. [Быт.18:20–33]

Рече́ Госпо́дь: во́пль Содо́мский и Гомо́ррский умно́жися ко Мне́, и греси́ и́х вели́цы зело́. Соше́д у́бо узрю́, а́ще по во́плю и́х гряду́щему ко Мне́, соверша́ются: а́ще же ни́, да разуме́ю. И обрати́вшеся отту́ду му́жие, приидо́ша в Содо́м: Авраа́м же еще́ бя́ше стоя́й пред Го́сподем. И прибли́жився Авраа́м, рече́: погуби́ши ли пра́веднаго с нечести́вым, и бу́дет пра́ведник я́ко нечести́вый? А́ще бу́дут пятьдеся́т пра́ведницы во гра́де погуби́ши ли я́? не пощади́ши ли всего́ ме́ста пяти́десяти ра́ди пра́ведных, а́ще бу́дут в не́м? Ника́коже Ты́ сотвори́ши по глаго́лу сему́, е́же уби́ти пра́ведника с нечести́вым: и бу́дет пра́ведник я́ко нечести́вый: ника́коже. судя́й все́й земли́, не сотвори́ши ли суда́? Рече́ же Госпо́дь: а́ще бу́дут в Содо́мех пятьдеся́т пра́ведницы во гра́де, оста́влю ве́сь гра́д, и все́ ме́сто и́х ра́ди. И отвеща́в авраа́м, рече́: ны́не нача́х глаго́лати ко го́споду моему́, а́з же е́смь земля́ и пе́пел: А́ще же ума́лятся пятьдеся́т пра́ведницы в четы́редесять пя́ть, погуби́ши ли четы́редесяти пяти́х ра́ди ве́сь гра́д? и рече́: не погублю́, а́ще обря́щу та́мо четы́редесять пя́ть. И приложи́ еще́ глаго́лати к Нему́, и рече́: а́ще же обря́щутся та́мо четы́редесять? и рече́: не погублю́ ра́ди четы́редесяти. И рече́: что́ Го́споди, а́ще возглаго́лю: а́ще же обря́щется та́мо три́десять? и рече́: не погублю́ три́десятих ра́ди. И рече́: поне́же и́мам глаго́лати ко Го́споду: а́ще же обря́щутся та́мо два́десять? и рече́: не погублю́, а́ще обря́щутся та́мо два́десять. И рече́: что́ Го́споди: а́ще возглаго́лю еще́ еди́ною? а́ще же обря́щутся та́мо де́сять? и рече́: не погублю́ десяти́х ра́ди. Оти́де же Госпо́дь, я́ко преста́ глаго́ля ко Авраа́му: и Авраа́м возврати́ся на ме́сто свое́.

Проки́мен, псало́м 99, гла́с 6: Воскли́кните Го́сподеви вся́ земля́.

Сти́х: Рабо́тайте го́сподеви в весе́лии.

При́тчей чте́ние. [Притч.16:17–33,17:1–17]

Прие́мляй наказа́ние, во благи́х бу́дет: храня́й же обличе́ния, умудри́тся. и́же храни́т своя́ пути́, соблюда́ет свою́ ду́шу: любя́й же живо́т сво́й, щади́т своя́ уста́: Пре́жде сокруше́ния предваря́ет досажде́ние, пре́жде же паде́ния, злопомышле́ние. Лу́чше кроткоду́шен со смире́нием, не́жели и́же разделя́ет коры́сти с досади́тельми. Разу́мный в ве́щех, обрета́тель благи́х: наде́яйся же на Го́спода, блаже́н. Прему́дрыя и разу́мныя злы́ми нари́чут: сла́дции же в словеси́, мно́жае услы́шани бу́дут. Исто́чник живо́тен ра́зум стяжа́вшым: наказа́ние же безу́мных зло́. Се́рдце прему́драго уразуме́ет я́же от свои́х ему́ у́ст, во устна́х же но́сит ра́зум. Со́тове медо́внии, словеса́ до́брая: сла́дость же и́х исцеле́ние души́. Су́ть путие́ мня́щиися пра́ви бы́ти му́жу, оба́че после́дняя и́х зря́т во дно́ а́дово. Му́ж в труде́х тружда́ется себе́, и изнужда́ет поги́бель свою́: стропти́вый во свои́х уста́х но́сит поги́бель. Му́ж безу́мен копа́ет себе́ зла́я, и во устна́х свои́х сокро́виществует о́гнь. Му́ж стропти́вый разсыла́ет зла́я, и свети́льник льсти́ вжига́ет злы́м, и разлуча́ет дру́ги. Му́ж законопресту́пен прельща́ет дру́ги, и отво́дит и́х в пути́ небла́ги. утвержда́яй о́чи свои́, мы́слит развраще́нная, грызы́й же устне́ свои́, определя́ет вся́ зла́я: се́й пе́щь е́сть зло́бы. Вене́ц хвалы́ ста́рость: на путе́х же пра́вды обрета́ется. Лу́чше му́ж долготерпели́в па́че кре́пкаго, [и му́ж ра́зум име́яй па́че земледе́льца вели́каго:] удержава́яй же гне́в, па́че взе́млющаго гра́д. В не́дра вхо́дят вся́ непра́ведным: от Го́спода же вся́ пра́ведная. Лу́чше укру́х хле́ба с сла́стию в ми́ре, не́жели до́м испо́лнен мно́гих благи́х, и непра́ведных же́ртв с бра́нию. Ра́б смы́слен облада́ет влады́ки безу́мными: в бра́тиях же раздели́т [име́ние] на ча́сти. Я́коже искуша́ется в пещи́ сребро́ и зла́то: та́ко избра́нная сердца́ у Го́спода. Злы́й послу́шает язы́ка законопресту́пных: пра́ведный же не внима́ет устна́м лжи́вым. Руга́яйся убо́гому, раздража́ет Сотво́ршаго его́: ра́дуяйся же о погиба́ющем, не обезвини́тся: ми́луяй же поми́лован бу́дет. Вене́ц ста́рых ча́да ча́д: похвала́ же ча́дом отцы́ и́х. ве́рному ве́сь ми́р бога́тство, неве́рному же ниже́ пе́нязь. Не прили́чны су́ть безу́мному устне́ ве́рны, ниже́ пра́ведному устне́ лжи́вы. Мзда́ благода́тей наказа́ние употребля́ющым: и а́може а́ще обрати́тся, успе́ет. И́же таи́т оби́ды, и́щет любве́: а и́же ненави́дит скрыва́ти, разлуча́ет дру́ги и дома́шния. Сокруша́ет преще́ние се́рдце му́драго: безу́мный же бие́мь не чу́вствует [ра́н]. Прекосло́вия воздви́жет вся́к злы́й: Госпо́дь же А́нгела неми́лостна по́слет на́нь. Впаде́т попече́ние му́жу смы́сленну: безу́мнии же размышля́ют зла́я. Не воздае́т зла́я за блага́я, не подви́гнутся зла́я из до́му его́. Вла́сть дае́т словесе́м нача́ло пра́вды: предводи́тельствует же ску́дости пря́ и бра́нь. И́же су́дит пра́веднаго непра́ведным и непра́веднаго же пра́ведным нечи́ст и ме́рзок у Го́спода. Вску́ю бя́ше име́ние безу́мному, стяжа́ти бо прему́дрости безсе́рдый не мо́жет. и́же высо́к твори́т сво́й до́м, и́щет сокруше́ния: остроптева́яй же учи́тися, впаде́т в зла́я. На вся́кое вре́мя дру́г да бу́дет тебе́, бра́тия же в ну́ждах поле́зни да бу́дут.

И про́чее после́дование Преждеосвяще́нных, в не́мже причаща́емся и святы́х Христо́вых Та́инств.

На трапе́зе же яди́м еле́й и вино́ пие́м, труда́ ра́ди бде́ннаго.

В Студи́тове же Уста́ве повелева́ет су́хо я́сти всю́ ту́ю неде́лю, па́че ины́х, я́ко дни́е пла́ча су́ть, а не пра́здника: в си́х бо у́бо пе́ти до́лжно е́сть и Аллилу́иа. Во святы́я же горы́ Ти́пице разсужда́ет, на святы́х му́ченик 40, на Предте́чевы главы́ обре́тение, и в сре́ду Крестопокло́нную, и на Вели́кий кано́н, и на Неседа́льное, я́сти два́ варе́ния с еле́ем, и испива́ти по две́ ча́ши вина́. Сия́ же назна́меновахом любви́ ва́шей от обои́х, да произволя́яй спасти́ся, благоуго́днейшее пред Бо́гом избира́ет.

[зри́] Подоба́ет ве́дати, я́ко а́ще случи́тся Благове́щение Пресвяты́я Богоро́дицы в се́й де́нь, пое́тся после́дование Вели́каго кано́на пре́жде, с понеде́льника во вто́рник, си́речь в понеде́льник ве́чера. Пра́здник же быва́ет непрело́жный.

Видео-записи: Концерт большого хора курсов в храмеВозложение цветов к мемориалам героев. Литургия на Селигере. Малый состав хора курсов на богослужении, фрагменты с разными регентами. С.В. Рахманинов "Три русские песни": часть 1, часть 2, часть 3, часть 4П.Г. Чесноков, Херувимская "Софрониевская": часть 1, часть 2, часть 3. П.Ф. Распопов, "Единородный Сыне": часть 1, часть 2, часть 3. "Во Царствии" знаменное, "Благослови душе" С.В. Рахманинов: часть 1, часть 2, часть 3. С.В. Рахманинов "Благослови, душе моя, Господа" из Литургии: часть 1, часть 2, часть 3. "Достойно есть" царя Феодора: часть 1, часть 2, часть 3. "Милость мира" знаменный распев, гармонизация арх. Матфея: часть 1, часть 2, часть 3, часть 4, часть 5. Приглашаем в хор! Подробнее ЗДЕСЬ.

2018201820196-1048x524.jpg

Регентские курсы Колобанова А.В.
+7 (926) 100-29-25

Основаны в 2012 году.

Сотрудничество

Ваша информация на нашем сайте

ИП Колобанов Алексей Владимирович.

ИНН: 771674008851

ОГРНИП: 317774600388127

ОКВЭД: 85.41

Ищем дополнительные учебные помещения для аренды.
С предложениями пишите или звоните.